7 Ekim 2007 Pazar










Merhaba
Kursa gitme planlarım yeterli kişi toplanamaması sebebiyle suya düşünce ben de kendi kendime evde biraz çalışayım dedim.

Hamuru hazırladıktan sonra evde mevcut kalıplardan güzel kurabiyeler pişirdim. Aslında süslemek için şeker hamuru kullanacaktım ancak yoğunluktan dolayı alamayınca ben de icing sugar ile biraz süsleyeyim dedim. Yani bu haftasonu kurabiye ile ilgili birşeyler olacaktı. Başka yolu yoktu :P



Evet kurabiyeler de pişti. Çok tatlılar değil mi :)
Şimdi de sıra süslemeye geldi.. ..


Vitray kurabiyenin nasıl yapılacağını Işıl Hanım'ın hanimiş sitesinde okumuştum . Tavsiye ederim. Çok kolay ve zevkli bir çalışma





Bu mumya kurabiye adam ise benim favorilerimden. Kesinlikle deneyin. Çok eğlenceli




2 yorum:

ramram dedi ki...

bence kurabiyelerin çok güzel görünüyor...
ayrıca tadlarıda çok güzel olmuştu...
devamını bekliyorum....

Adsız dedi ki...

güzel olmuş, yasemin mumya adamı yedi.. bebeeek diye diye